Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Kaksi suomalaisyritystä kertoo tekoälyn käytöstään – ”datan laadulla entistä enemmän merkitystä”
- Innofactorin tulos ylitti odotukset
- Näissä it-alan töissä palkat ovat nousseet eniten
- It-talo myi aluksi powerpointia ilman koodia – nyt se pyörittää yli kolmen miljoonan bisnestä
- Melkein kuin natiivisovellus – näin asennat pwa:n tai verkkosivun sovellukseksi Windowsilla
- Memory maker SK Hynix's profit jump shows AI demand is going strong
- Do employers want AI skills or AI-enhanced skills? That could depend on you
- Driving fast or braking hard? Your connected car may be telling your insurance company
- I love my Samsung Bespoke refrigerator, and you can buy one for $900 off right now
- How to use Microsoft's AI-powered Clipchamp to create a video montage - for free