Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Admicomin liiketoiminnan kehitysjohtaja lähtee yrityksestä
- Työnantajia vaaditaan ratkomaan insinööripulaa: nousevatko palkat?
- Lippulaivapuhelimissa on nyt paljon valinnanvaraa
- Googlen uusi keksintö ällistyttää: tekee 5 minuutissa sen, mihin menisi maailman nopeimmalla supertietokoneella 10 000 000 000 000 000 000 000 000 vuotta
- Suomalaisyhtiö nappasi jättiasiakkaan USA:sta
- 7 simple ways to save money on your next PC or Mac purchase
- You can boost your cybersecurity skills for free with this new initiative
- Apple Vision Pro finally delivers a killer feature justifying the VR headset's price - see my test results
- Is this the end of Google? This new AI tool isn't just competing, it's winning
- Reddit's latest AI update makes finding the answers you want much easier