Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Tempoileva Tecnotree käynnistää säästötoimet
- Ah! Vihdoinkin nopeampi Chrome arm-Windowseille
- Tämän saattoi jo aavistaa... Tuore raportti maalaa karun kuvan X:n käyttäjämääristä
- Vincitille 4,4 miljoonan euron jatkosopimukset USA:ssa
- Nokia-Rival Ericsson to Cut 1,200 Jobs – ”More Savings on the Way”
- Get a ChatGPT e-degree for 96% off right now
- The best iPad keyboard cases of 2024: Expert tested and reviewed
- New iPad Pro and Air models now expected early May. Here's what's coming
- Buy Microsoft Project 2021 Pro or Visio 2021 for just $25
- 5 ways to create an effective hybrid working strategy, according to business leaders