Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Anthropic petaa pörssilistautumista – Arvo voi nousta 300 miljardiin
- Valion CIO Tero Puukko: Näin tekoäly ja vastuullisuus muokkaavat tulevaisuutta
- Millainen on merihevosemoji? – Tekoälyt sekoavat yksinkertaisesta kysymyksestä
- Tämäkin päivä nähtiin: Amazon ja Google pilviyhteistyöhön
- Tesla teki historiaa – Rikkoi Volkswagenin ennätyksen Norjassa
- The best Walmart Cyber Monday deals are still live: Shop the top 35 sales while you can
- The best Cyber Monday iPad deals still live include sales up to $100 off
- These Cyber Monday TV deals are still live: Save up to $2,500 off LG, Samsung, Sony, TCL, & more
- Is DeepSeek's new model the latest blow to proprietary AI?
- Our favorite Cyber Monday deals are still live: Shop Amazon, Best Buy, Lowe's sales now

Kirjaudu OfferOne CRM:ään »
