Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Synkkä tulevaisuus on pelkkää sotaa – ilmaista rytinää jaossa rajoitetun ajan
- Menikö uusi Windows-päivitys päin mäntyä? Moni saattaa toivoa, että olisi jäänyt asentamatta
- Samsung laajentaa huoltoverkostoaan Suomessa – kaksi uutta yhtiötä mukaan
- Navigointipalveluiden kehittäjiä riivaa ongelma: ajankohtaista liikennetietoa ei ole saatavilla
- Suomalaisen kvanttiyhtiön teknologiajohtaja palkittiin
- How to customize the Firefox search tool to better fit your needs
- Bing Chat gets DALL-E's text-to-image capabilities. Here's what you need to know
- The best cheap digital cameras of 2023
- These Intel Arc A-Series gaming PCs come with a huge bonus offer worth $450
- What is Google Bard? Here's everything you need to know