Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- It-alan työnäkymissä tapahtui merkittävä muutos
- People Went Wild for Eye Scanning in Exchange for Cryptocurrency – Authorities Woke Up Too Late
- Elisan tytär ostaa amerikkalaisen ohjelmistotalon – “avaa merkittäviä kasvumahdollisuuksia”
- Microsoftin Copilotin ilmaisversio lyö nyt laudalta ChatGPT:n
- Kauppiaat pettyivät itsepalvelukassoihin: ”Mieluummin asiakkaat näkevät kassatyöntekijän”
- TikTok officially launches new Creator Rewards Program - how it works
- What is Suno? The 'ChatGPT for music' generates songs in seconds
- How to change the default font in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, and Outlook
- I've tested hundreds of travel chargers, and this is my new favorite
- Get a TruGolf simulator for $200