Henkilöstöpalvelumyynti
Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Kelan it-johtaja Wittedin hallitukseen
- Testissä neljä kannettavaa aurinkopaneelia – todellinen teho watteina voi yllättää
- Lemonsoft Hires Two New Executives: Ascend to Management Team
- Ohjelmistotalo irtisanoo ulkomailla olevat kehittäjät – ”Kolme kertaa tehokkaampaa näin”
- Suspect Identified in Parliament Data Breach - Trails Lead to China
- The best VPN services for iPhone and iPad in 2024: Expert tested and reviewed
- Google Pixel 9 leak reveals three flagship phones, including a smaller model
- These 6 Google Docs add-ons level up my daily productivity - and they're all free
- The best Apple deals of 2024: iPhones, Apple Watches, iPads, and more
- Samsung's latest projector is secretly the best gaming console you can buy