Henkilöstöpalvelumyynti

Henkilöstöpalveluiden myynnissä syvä asiakastuntemus on erityisen tärkeää. Oleellista on tietää minkä tyyppistä osaamista asiakas haluaa ja tarvitsee, tarjota hänelle oikeita asioita ja varmistaa että lupaukset täyttyivät. Henkilöstöpalvelun myymisessä haasteena on että myytävää asiaa ei voi näyttää tai kokeilla etukäteen. Tavoitteet asiakashallinnalle asetettiin seuraavasti:
- Uusasiakashankinnan tehostaminen.
- Lisämyynnin kasvattaminen olemassa oleville asiakkaille sekä parempi asiakashoito.
- Asiakashoitosuunnitelmien luominen.
- Tiedon jakaminen myyjien välillä.
- Markkinointitoimenpiteiden suunnittelu ja toteutus.
Kokemuksia:
- Uusasiakashankinnassa hyödynnetään ulkoista osoiterekisteriä. Asiakashallintaratkaisuun siirretään säännöllisesti valittuja kohderyhmiä myyjille työstettäväksi.
- Tarkka tieto asiakkaan tarpeista ja lupauksista asiakkaalle.
- Myyjien välisen tiedon jakaminen mahdollistaa koordinoidun myynnin.
- Avainasiakkaille tehdyt asiakashoitosuunnitelmat nivoutuvat konkreettiseen toimintaan ja poikkeamat suunnitelmasta nähdään heti.
- Kohderyhmien hallinta messuja, tilaisuuksia sekä postituksia varten hoituu helposti.
Linkkejä
Sähköposti
s-posti info@suorakonttori.fi
s-posti info@suorakonttori.fi
- Radio- ja tv-lähetyksiin katkoksia – Näillä paikkakunnilla häiriöitä tällä viikolla
- Nokia uudistaa organisaatiotaan – Kaksi uutta johtajaa
- Uusi huijauskeino leviää – Näin tietojenkalastelijat iskevät kalenterikutsuilla
- Frendy jatkaa kasvuaan – Osti helsinkiläisen it-palvelutalon
- It-alan työpaikkojen määrä laskussa – Näille osaajille on yhä kysyntää
- Meta Connect 2025 live updates: Ray-Bans 2, Hypernova smart glasses, Oakley, more
- ChatGPT just got a new personalization hub. Not everyone is happy about it
- A touchscreen MacBook may finally launch next year - what we know
- I found a 4K action camera that competes with my GoPro (and it's on sale)
- DJI's new mini drone is a powerhouse with an upgraded camera, but I have two concerns